Usluge

HR Administracija & Konsalting iz domena radnih odnosa

Našim klijentima više od četiri godine unazad pružamo sve vrste usluge konsaltinga iz domena radnih odnosa i administracije ljudskih resursa. Naš tim čine pravnici specijalizovani za radno pravo i HR specijalisti sa višegodišnjim iskustvom u sektoru HR administracije. Naše znanje i iskustvo stavljamo u funkciju naših klijenata kako bi dobili rešenje iz prakse u skladu sa važećim propisima i unaprede svoje poslovanje.

Podrška u procesu dobijanja radnih dozvola (Expat Management)

Pružamo podršku našim klijentima u procesu zapošljavanja stranih državljana. Usluga Expat Managementa omogućuje klijentu da prenese celokupni proces na Adecco. Možemo preuzeti celokupan proces od kontaktiranja stranih državljanja radi pribavljanja potrebnih informacija, neophodne dokumentacije i organizacije oko odlaska u Upravu za strance, kao i sprovođenja kompletne procedure pred nadležnim državnim organima od podnošenja zahteva za odobrenje privremenog boravka do dobijanja radne dozvole.

Konsalting iz domena radnih odnosa

Obezbeđujemo visokostručne konsultacije, pomoć i savetovanja klijenata u vezi sa usaglašavanjem sa radnim odnosima u Srbiji. Usluga konsaltinga iz domena radnih odnosa obuhvata pripremu potrebne dokumentacije koja se odnosi na radne odnose, pružanje saveta iz oblasti ljudskih resursa i pronalaženje najboljih rešenja za klijente u skladu sa njihovim potrebama i važećim propisima.

Usluga administracije ljudskih resursa

Ova usluga omogućuje klijentu da prenese celokupni proces u vezi sa HR administracijom svojih internih zaposlenih na Adecco. Usluga HR Administracije obuhvata:

  • Prijavu/odjavu zaposlenih na obavezno socijalno osiguranje
  • Izdavanje ugovora o radu/aneksa ugovora sa pratećom dokumentacijom
  • Izdavanje svih vrsta rešenja iz radnog odnosa
  • Odlazak kod klijenta radi potpisivanja ugovora/aneksa ugovora o radu sa zaposlenima i dostavljanje/preuzimanje dokumentacije
  • Regulisanje zdravstvenog osiguranja
  • Prikupljanje personalne dokumentacije zaposlenih i arhiviranje u prostorijama Adecco-a
  • Izdavanje različitih potvrda koje se odnose na prava iz radnog odnosa
  • Ažuriranje matičnih podataka o zaposlenima (vođenje evidencija)
  • Direktnu komunikaciju sa zaposlenima klijenta ili kontakt osobom klijenta

Podrška u administrativnim procesima

Adecco pruža fleksibilan model saradnje putem koga klijentima pruža podršku u različitim administrativnim procesima. Podrška obuhvata različite aktivnosti koje Adecco može pružiti klijentu kao što su:

  • Podrška u procesu upućivanja zaposlenih na rad u inostranstvo
  • Podrška u procesu dobijanja viza i radnih dozvola za rad u inostranstvu
  • Posredovanje u postupku zapošljavanja u inostranstvu
  • Pribavljanje raznih vrsta potvrda od strane nadležnih organa koja se odnose na zaposlene