5 razloga zašto ne dobijate povratni poziv od regrutera
фебруар 22, 2019 1:33 pmPostoji mnoštvo razloga zašto se kompanije ne javljaju kandidatu koji je konkurisao za poziciju u istoj. Pokušajte da izbegnete najčešće greške koje se prave prilikom traženja novog posla, i počnite da primate one značajne pozive nakon intervjua.
Potpuno ste se predali potrazi za novim poslom, ali ne dobijate nikakvu povratnu informaciju od regrutera nakon slanja Vašeg CV-a i propratnog pisma? Niste sami. Nažalost, među mladim ljudima koji traže posao, ova situacija je mnogo češća nego što možete zamisliti, i – da, znamo, – veoma je frustrirajuće. Ali nemojte brinuti, uvek postoji rešenje. Ako ne dobijete odgovor od potencijalnog poslodavca, najverovatnije pravite neku od dole navedenih grešaka prilikom prijave. Pogledajte listu, pa je uporedite sa Vašom strategijom kako biste zagarantovali višu stopu uspešnosti.
Top 5 grešaka u prijavama koje objašnjavaju zašto Vas regruteri nisu kontaktirali:
Prijavljujete se samo da biste se prijavili, bez ikakvih vrednosti na umu. Ne zaboravite da ćete veći deo Vašeg vremena provoditi na poslu, pa zašto biste se onda prijavili da radite u kompanijama čije vrednosti se ne podudaraju sa Vašima? Uvek procenite ponudu za posao i uložite svoje vreme u prijave i kompanije koje Vam odgovaraju i za koje zaista imate interesovanje.
Šaljete identičan CV i propratno pismo svakoj kompaniji. Traženje posla je posao sam po sebi, te zato utrošite vreme da prilagodite Vaš CV i propratno pismo svakoj od kompanija u kojima biste želeli da radite. Ako ne trošite vreme na ovo, zašto bi oni potrošili vreme da Vas kontaktiraju? Kada popunjavate CV, proverite da niste slučajno napravili neku od najčešćih grešaka kao što su: pravopisne i gramatičke greške, dodavanje pogrešnih informacija ili neuključivanje kvantitabilnih podataka koji mogu pokazati pravi uticaj Vašeg pređašnjeg rada.
Ne prodajete sebe dovoljno dobro. Potraga za poslom podrazumeva takmičenje na tržištu rada sa drugim ljudima (puno, puno njih). To je kao da ste brend koji pokušava da privuče mušterije. U ovom slučaju, nema ničeg boljeg nego da počnete da primenjujete tehnike personalnog brendiranja kako biste stvorili profesionalnu sliku i svoje ime u određenom sektoru.
Ne posvećujete dovoljno pažnje vašim profilima na društvenim mrežama. Velika greška. Društvene mreže su izvanredan alat kojim možete unaprediti svoju profesionalnu karijeru i popeti se više na lestvici. Prema određenim studijama, 70% poslodavaca proveravaju profile kandidata na društvenim mrežama kako bi stekli širu sliku o tome ko su, pre nego što ih pozovu na intervju. Stoga, iskoristite prednost i koristite svoje profile na profesionalan način. Videćete da će vas oni zaista približiti Vašem poslu iz snova.
Niste dovoljno kvalifikovani. Iako često preporučujemo prijavljivanje na konkurs za koji možda nemate traženje kvalifikacije, važno je biti oprezan, posebno kada se vaša pozadina, struka i iskustvo ne podudaraju ni sa jednim od osnovnih zahteva. Na primer, zaista želite da radite uodređenoj kompaniji, ali oni nude poziju za B2B menadžera prodaje, a vi dolazite iz potpuno drugačije branše. U ovom slučaju, oni Vas možda neće pozvati zbog manjka iskutva. Tako da nema svrhe prijaviti se na taj konkurs. Sa druge strane, ako posedujete iskustvo u B2C prodaji, možda ćete imati šanse. Uvek ima vremena da se nauči nešto više o sektoru!
Categorised in: Blog
This post was written by Mina