Zašto je važno da se ne prijavljujem na svaki oglas nego da odlučim čime želim da se bavim i da idem ka tome?

Blog Objavljeno:  30.05.2023

Da li znate kakav posao tražite u ovom momentu?

Da li znate koji su vam karijerni ciljevi?

Ukoliko je odgovor NE na bilo koje od ova dva pitanja, a aktivno gledate oglase i prijavljujete se, vreme je za promenu i biće Vam korisno da nastavite da čitate.

Glavna razlika koju možemo da primetimo u procesu selekcije jeste između kandidata koji traže bilo koji posao i između kandidata koji su zainteresovani baš za taj posao za koji su se prijavili.

U čemu je razlika?

Jedni dolaze dobro pripremljeni na razgovore sa jasnom vizijom sebe na toj poziciji i idejama na koji način mogu da doprinesu, dok ovi drugi proveravaju na intervjuu koji je tačno naziv pozicije i šta je opis posla.

Koga biste Vi odabrali da je Vaša kompanija u pitanju?

Ako želite da unapredite karijeru najvažnije je da imate jasnu ideju šta želite da postignete i da svoju energiju usmerite ka sticanju veština koje će Vam povećati šansu da dođete do cilja i da idete na manji broj razgovora za posao.
Cilj treba da bude što manji broj intervjua i što kraće vreme do dobijanja posla tako da nikada sebi nemojte postavljati cilj da se svaki dan prijavite na određen broj oglasa – to Vas neće dovesti do cilja. Važan je kvalitet a ne kvantitet.

Potrebno je da uradite sledeće stvari:

– Postavite sebi cilj
– Procenite sebe realistično (Vaša znanja, veštine..)
– Odredite koja su to zanimanja na koja možete u ovom momentu da se prijavite (ispunjavate uslove konkursa), a mogu Vas dovesti do kranjeg cilja
– Prijavljujte se isključivo na te oglase.

Većina poslodavaca želi zaposlenog koji želi da raste i da se razvija u njegovoj kompaniji i bitno je da pokažete da ste VI baš ta osoba.